Vad hurtig man har blivit då! :P

Bestämde mig för att börja jogga den här veckan. Gäller att fortsätta bara. :) Tänkte jag skulle springa runt motionsspåret på 3km 5 gånger i veckan ungefär. Har väl egentligen inte gjort så mycket mer idag än att jobba. Klippte gräs på några ställen idag, ett av dom hade några äppelträd. Shit vad äpplen det låg på marken alltså! :O Tror jag plockade halvruttna äpplen i ett par timmar nästan. Att folket som bor där inte tar reda på sina fina äpplen istället för att låta dom falla sådär.

Aja, men jag tänkte bjuda på några bilder också! :)

En macrobild på en blomma.  En macrobild på ett löv.

Har fastnat för att ta macrobilder faktiskt. Det öppnas upp en hel värld när man bara går lite närmare! Vissa saker ser jag bara genom kameran och aldrig med bara ögat. Båda bilderna är tagna i höstas tror jag.

Tack för idag, undrar ni något så fråga, annars lämna gärna bara en liten kommentar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0